Translate

Stołek ogrodowy ze skrzynki prezentowej – jak zrobić

Wygodniej jest pielić chwasty w ogrodzie siedząc na stołeczku. Nie trzeba się schylać ani klęczeć. Na stołek ogrodowy  można przerobić np. skrzynkę prezentową z drewna.

                                      Stołeczka ze skrzynki prezentowej używam do pielenia.


Nie lubię pielić ani na kolanach, ani zgięta w pół. Od lat używam stołków w ogrodzie i pielę siedząc. Problem w tym, że stołki ogrodowe – bez względu na cenę - bardzo szybko się zużywają: rozpadają, rozsychają, łamią, a tkaniny – przedzierają.😰

Dlatego stołki do ogrodu kupuję zwykle z drewna na targu. Przynajmniej po kilku miesiącach użytkowania można wrzucić do kominka (zamiast wyrzucać na śmietnik). Na stołeczki przerabiam też różne przedmioty. Jeden z nich zrobiłam ze skrzynki prezentowej.

Drewnianą skrzynkę prezentową znalazłam kilka lat temu pod choinką. Były w niej różne smakołyki. Najpierw planowałam, że skrzynkę pomaluję i będę w niej trzymać „coś”. Potem leżała sobie kilka lat w kącie. W końcu przeznaczyłam ją na stołek ogrodowy. Nie użyłam ani jednego gwoździa.😎

                           W takiej skrzynce z drewna dostałam kiedyś smakołyki na Gwiazdkę.


Wewnątrz skrzynki były kiedyś smakołyki. Teraz jest schowek na drobne narzędzia ogrodnicze, jak łopatka, sekator, motyczka. Czasem wkładam też rękawiczki, sznurek, pazurki i inne. Dzięki temu mam je zawsze w jednym miejscu i pod ręką.




Uchwyt ze sznurka skrzyneczka miała. Nie musiałam go dorabiać. Bardzo się przydaje podczas przenoszenia stołka. I nie przeszkadza podczas siedzenia.



Stołek ze skrzynki prezentowej jest trochę wąski, ale mi to nie przeszkadza podczas siedzenia. Sprawdza się bardzo dobrze. Nie pomalowałam go celowo. Gdy się rozpadnie, będą go mogła wrzucić do kominka. Popiół z drewna nadaje się na nawóz do ogrodu.

                                 Podczas pielenia na stołeczku siedzi się całkiem wygodnie.😇


Przeczytaj także: Popiół z kominka jako nawóz oraz Popiół drzewny - to nie tylko nawóz

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...